Pages

Saturday, 27 December 2014

Joulupakolainen


Terkkuja eteläisestä Kaliforniasta! Takana on 24 tuntia matkustusta aika huonolla unisuorituksella, joten voitte kuvitella minkä näköinen olen tällä hetkellä.

Miten Joulunne sujui? Sääjumalat olivat niin suosiollisia, että ainakin meikäläisen Joulu onnistui jo pelkän juolusatumaisen maiseman takia. Muutenkin oli ihana olla kerrankin koko perhe koolla. Olo oli aika haikea kun piti suunnata jo Joulupäivänä iltapäivästä Helsinkiin pakkaamaan. Olen tässä ajoittain pohdiskellut, että olen varmaan ikäisekseni aika riippuvainen perheestä, tai siis minun on oikeasti vaikea ajatella sitä, etten näkisi heitä ainakin kerran kuukaudessa. Jotkut ovat vain tottuneet siihen, ettei vanhempiaan näe välttämättä kuin kerran vuodessa, mutta itselleni se tuntuu kauhealta. Kaikkeen tietysti tottuu. Omalta osaltani tähän on vaikuttanut luultavasti sekin, että ei ole vielä ns "omaa perhettä". Eli ei sitä luonnollista seuraavaa sukupolvea, jolle minä olisin kaikki kaikessa. Ehkä myös Tammisaari on paikkana itselleni sellainen pakopaikka/turvakaukalo, minne sielu kaipaa melkein joka viikonloppu. Joulu saa jotenkin herkistymään ja pohtimaan näitä asioita.

video


Täällä San Diegossa on aika vilpoisaa verrattuna kesään, mutta päivisin pitäisi olla ihan auringonottokeli. Huh, muuten olisin tullut ihan turhaan. Vaaleahipiäisenä en ihan varmasti astu takaisin Helsinki-Vantaalle. Laitan vähän kuvia huomenna, mutta nyt halusin vielä pitäytyä talvitunnelmoinnissa.




Ihanaa viikonloppua sinne <3







No comments:

Post a Comment


Back to Top