Pages

Sunday, 5 February 2017

Uusi työ ja muita ihanuuksia

Tänään on todella hyvä päivä. Meillä on nimittäin Sunday Funday - including herkkupäivä! Olemme eläneet herkuttomasti tammikuun alusta lähtien. Herkuttomuus on siis minulle tarkoittanut sokerittomuutta ja rasvattomuutta (roskaruoat, chipsit yms). Okei myönnän, että tammikuun puolivälissä söin yhtenä päivänä sukulaisilla pullaa ja kakkua. Mutta mielestäni yksi päivä ei ole paha - olen silti ylpeä itsestäni. Meni vielä todella kivuttomasti. Kun sokerista ja hampurilaishimosta pääsee eroon niin se pysyy poissa. Yritän nyt pysyä tässä herkuttomassa elämässä siten, että parin viikon välein voi ottaa iisin päivän. Katsotaan toimiiko. Myös lihansyöntiä olen vähentänyt tietoisesti. Minähän olen kohta aivan pyhimys, haha.

Oikeastaan koko viikon on kuitenkin tehnyt erityisen mahtavaksi se, että sain viime perjantaina kuulla ylennyksestäni. Sen jälkeen alkoi todella kova rumba ja työtahti on ollut hektinen. Yöunetkin kärsi aika paljon, mutta kait se siitä tasaantuu kun olen päässyt kunnolla kiinni uuteen positioon. Olen siis ollut jo viikon verran Dinglen asiakkuushallinta- ja myyntitiimin vetäjä sekä johtoryhmän jäsen. Elämä siis todellakin hymyilee!


Mutta tänään agendalla on siis brunssi Lilla Robertsissa. En ole käynyt siellä mutta kuullut paljon hyvää. Sen jälkeen ajattelimme käydä saunomassa Uunisaaressa tai Löylyssä. Pakko saada myös yksi Runebergin torttu.




No comments:

Post a Comment


Back to Top